Моніторинг

 закладу дошкільної освіти №5 «Золотий ключик»

старшого дошкільного віку

       Цілісність освітнього процесу в закладі дошкільної освіти №5 є забезпечення реалізації Базового компонента дошкільної освіти, яке у 2020/2021 навчальному році здійснюється  через програму розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».

      Актуальним  питанням освітнього процесу в здо є організація системи моніторингу якості дошкільної освіти, зокрема – розвитку компетентностей дошкільників з усіх освітніх ліній Базового компонента дошкільної освіти  України.        Результативність дітей старшої групи по засвоєнню програмових вимог 7-ми освітніх ліній Базового компонента:

Ø освітня лінія «Дитина в соціумі»;

Ø освітня лінія «Особистість дитини»;

Ø освітня лінія «Дитина у природному довкіллі»;

Ø освітня лінія «Дитина у світі культури»;

Ø освітня лінія «Гра дитини»;

Ø освітня лінія «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»;

Ø освітня лінія «Мовлення дитини». 

      Згідно наказу завідувача №  від 05.05.2021 протягом травня місяця проводилось тематичне вивчення «Готовність дітей старшого дошкільного віку до шкільного навчання». До НВК школи - ліцею  з ЗДО №5 випускається 37дітей – 20 хлопчиків та 17 дівчаток.

Освітня лінія «Особистість дитини»

Високий рівень знань 2  дітей, що становить 7%

Достатній 26 дітей, що становить 70%

Середній – 9 дітей, що становить 23%

Низький – відсутній

Освітня лінія «Дитина в соціумі»

Високий рівень знань 2 дитини, що становить 6,7%

Достатній – 31 дитина, що становить 86,6% 

Середній – 4 дітей, що становить   6,7 %  

Низький відсутній

Освітня лінія «Дитина в природному довкіллі»

Високий рівень знань 1 дитина, що становить  3,3  %

Достатній 21 дитина, що становить  56,7 %

Середній – 15 дітей, що становить  40 %  

Низький – відсутній

Освітня лінія «Дитина у світі культури»

Високий рівень знань – 1 дитина, що становить  3,3%

Достатній – 19 дітей, що становить 50% 

Середній – 16 дітей, що становить   46,7 % 

Низький – відсутній

Освітня лінія  «Гра дитини» 

Високий рівень знань – 2 дитини, що становить 6,7% 

Достатній – 19 дітей, що становить   53,3%  

Середній – 15 дітей, що становить   40 %

Низький – відсутній

Освітня лінія «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі» 

Високий рівень знань – 5 дітей що становить  16,7 %  

Достатній – 19 дітей, що становить 46,7,%         

Середній – 12 дітей, що становить   33,3 %  

Низький – відсутній

Особистість дитини «Мовлення дитини»

Високий рівень знань – 2 дітей, що становить  6,7 %

Достатній – 13 дітей, що становить 33,%       

Середній – 22 дитини, що становить  60 %

Низький – відсутній 

Фізична готовність

Високий рівень розвитку – 35%

Достатній – 50%

Середній – 15%

Низький – відсутній                                

Музичний розвиток

Високий рівень розвитку – 5 дітей, що становить  17,2%

Достатній – 21 дітей, що становить  6,8%                                     

Середній – 11 дітей, що становить 13,7%           

Низький – відсутній

Загальний рівень

Високий рівень – дітей, що становить     15%              

Достатній – дітей, що становить      53%             

Середній – дітей, що становить       32%              

Низький – відсутній


  За даними моніторингу, діти напередодні вступу до школи, згідно вимог програми «Українське дошкілля», та БКДО освітніх ліній мають достатній рівень знань.

                      Методист_________________________________Т.В. Прит