Ф
Додаток
Механізм самооцінювання процесів у ЗДО
Освітнє середовище
Відповідальний за контроль |
Періодич-ність оцінювання |
Методи збору інформації |
Форма узагальнення інформації |
|||||
|
Керівник закладу |
Вихова-тель-ме-тодист |
Сестра медична |
Завідуючий господар-ством |
Батьки, громад-ськість |
|
|
|
Облаштування території
закладу |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
2р на місяць |
Огляд, спостереження |
Доповідна |
Архітектурна
доступність території та будівель |
+ |
|
|
+ |
+ |
1 раз на рік |
Огляд, спостереження |
Інформація |
Організація
просторового групового осередку |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
2-3 рази на рік |
Огляд, спостереження |
Довідка |
Організація на ігрових
майданчиках розвивального середовища та
на павільйонах |
+ |
+ |
|
|
+ |
2 р на рік |
Огляд, спостереження |
Доповідна |
Забезпечення
температурного та теплового режиму, належного освітлення, опалення |
+ |
|
+ |
|
|
щоденно |
Спостере-ження |
Інформація |
Дотримання санітарних
вимог, безпеки праці та пожежної безпеки |
+ |
|
+ |
|
+ |
щоденно |
Спостере-ження |
Довідка |
Відповідність іграшок
та навчального обладнання Примірному переліку |
+ |
+ |
|
|
|
2 р на рік |
Огляд |
Довідка |
Придбання та ремонт
обладнання |
+ |
|
|
|
|
При потребі |
Огляд |
Доповідна |
Створення інклюзивного
середовища |
+ |
+ |
|
|
|
1 раз на рік та при потребі |
Огляд |
Довідка |
У закладі облаштована
ресурсна кімната |
+ |
+ |
|
|
|
1 раз на рік |
Огляд |
Доповідна |
Забезпечення розумних
пристосувань для дітей з ООП |
+ |
|
+ |
|
|
1 раз на рік |
Огляд |
Інформація |
Приміщення забезпечені
обладнанням, іграшками, посібниками, які відповіда-ють освітнім програмам |
+ |
+ |
|
|
|
2 рази на рік |
Огляд, спостереження |
Довідка |
У закладі організоване безпечне, різноманітне,
збалансоване харчування та у закладі дотри-муються виконання натуральних
норм харчування |
+ |
|
+ |
|
+ |
щоденно |
Огляд, спостере-ження, анкетування батьків |
Доповідна, накопичу-вальна відомість |
Забезпечення медичного обслуговування дітей, у
закладі вчасно надає-ться медична допомога; |
+ |
|
+ |
|
|
щоденно |
Огляд спостере-ження, анкетування батьків |
Доповідна |
Проведення профілактичних та оздоровчих заходів |
+ |
+ |
+ |
|
|
щоденно |
Спостере-ження, анкетування батьків |
Доповідна |
У закладі проводиться фізкультурно-оздоровча
робота у різних організаційних формах |
|
|
|
|
|
щоденно |
Спостере-ження, анкетування батьків, тестування дітей |
Доповідна |
У закладі здійснюється
медико-педаго-гічний контроль за організацією фізичного виховання |
+ |
+ |
+ |
|
|
1 раз на місяць |
Спостере-ження, тестування дітей |
Довідка |
У закладі дотримуються
вимог нормативно-правових ознак щодо попере-дження булінгу, профілактики
іншого насильства |
+ |
+ |
|
|
|
При потребі, але
не менше 1 разу на місяць |
Спостере-ження, анкетування батьків |
Інформація |
У закладі за потреби забез-печується корекційна
спрямованість освітнього процесу |
+ |
+ |
|
|
|
щоденно |
Спостере-ження, тестування дітей, анкетування батьків |
Інформація |
У закладі забез-печується
про-ведення додат-кових психоло-го-педагогічних
і корекційно-розвиткових занять з дітьми з ООП, що визначені програмами індивідуального розвитку |
+ |
+ |
|
|
+ |
1 раз на мсяць |
Спостере-ження, тестування дітей, анкетування батьків |
Довідка |
У закладі забезпечується співпраця з ІРЦ для підтримки
дітей з ООП |
+ |
+ |
|
|
+ |
1 раз на 3 місяці та при потребі |
Спостере-ження, анкетування батьків |
Інформація |
Здобувачі дошкільної освіти.
Забезпечення всебічного
розвитку дитини дошкільного віку, набуття нею життєвого досвіду
|
Відповідальний за контроль |
Періодичність оцінювання |
Методи збору інформації |
Інструментарій |
Форма узагальнення
інформації |
|
||||||||||
|
Керівник закладу |
Вихователь-методист |
Вихователі |
Сестра медична |
Завідуючий
господарством |
|
Батьки, громадськість |
|
|
|
|
|
||||
Наявність затверджених освітніх програм |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
1 раз на рік |
Огляд, аналіз |
|
Інформація наказ |
|
||||
Формування компетентностей дитини з
напрямків: особистість дитини |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
1 раз на 2 роки |
Огляд, аналіз, спостереження, тестування |
|
Довідка, |
|
||||
дитина в сенсорно-пізнавальному
просторі |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
1 раз на 2 роки |
Огляд, аналіз, спостереження, тестування |
|
Довідка, |
|
||||
дитина в природному довкіллі |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
1 раз на 2 роки |
Огляд, аналіз, спостереження, тестування |
|
Довідка, |
|
||||
гра дитини |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
1 раз на 2 роки |
Огляд, аналіз, спостереження, тестування |
|
Довідка, наказ |
|
||||
дитина в соціумі |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
1 раз на 2 роки |
Огляд, аналіз, спостереження, тестування |
|
Довідка, |
|
||||
мовлення дитини |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
1 раз на рік |
Огляд, аналіз, спостереження, тестування |
|
Довідка, наказ |
|
||||
дитина у світі мистецтва. |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
1 раз на 2 роки |
Огляд, аналіз, спостереження, тестування |
|
Довідка, |
|
||||
Готовність дитини до шкільного навчання |
+ |
+ |
|
|
|
|
+ |
1 раз на рік |
Огляд, аналіз, спостереження, тестування |
|
Довідка, наказ |
|
||||
Комфортність для дитини під час перебування у закладі |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
+ |
1 раз на рік |
аналіз, спостереження, тестування, анкетування батьків |
|
Довідка, наказ |
|
||||
Забезпечення партнерства з батьками у виховання та
навчанні дітей |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
+ |
1 раз на рік |
аналіз, спостереження, тестування,анкетування |
|
Довідка, наказ |
|
||||
Упровадження додаткових освітніх послуг (гуртки,
студії, секції) |
+ |
|
|
|
|
|
+ |
1 раз на рік |
аналіз, спостереження, тестування, анкетування |
|
Довідка, |
|
||||
Формування культупно-гігієнічних навичок |
+ |
+ |
|
+ |
|
|
+ |
1 раз на рік |
|
|
Довідка |
|
||||
Формування навиків безпечної поведінки І таке інше , з аналізу по закладу |
+ |
+ |
|
+ |
|
|
+ |
1 раз на рік |
|
|
Довідка, наказ |
|
||||
Фахова
діяльність педагогічних працівників закладу дошкільної освіти
|
Відповідальний за контроль |
Періодичність
оцінювання |
Методи збору інформації |
форма узагальнення |
|||||||
|
Керівник закладу |
Вихователь-методист |
Вихователі |
Сестра медична |
Завідуючий
господарством |
|
Батьки, громадськість |
|
|
|
|
освітній рівень педагогічних працівників; |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
1 раз на рік |
Аналіз, вивчення документації, анкетування |
довідка |
|
результати атестації |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
1 раз на рік |
вивчення документації, |
наказ |
|
систематичність підвищення кваліфікації; |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
1 раз на 5 років Та щорічно |
вивчення документації, |
інформація |
|
робота над самоосвітою; |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
1 раз на мсяць |
анкетування |
інформація |
|
наявність педагогічних звань, почесних нагород |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
1 раз на рік |
вивчення документації |
довідка |
|
наявність авторських програм, посібників, методичних
рекомендацій, статтей тощо |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
1 раз на рік |
вивчення документації |
довідка |
|
участь в експериментальній діяльності |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
1 раз на рік |
вивчення документації |
наказ |
|
результати освітньої діяльності |
+ |
+ |
|
+ |
|
|
|
2 рази на рік |
Аналіз, вивчення документації, анкетування |
Довідка, наказ |
|
оптимальність розподілу педагогічного навантаження |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
1 раз на рік |
Аналіз, вивчення документації, анкетування |
наказ |
|
cтворення безпечного розвивального
освітнього середовища у групі |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
+ |
1 раз на рік |
Спостереження, вивчення документації, анкетування |
наказ |
|
співпраця з батьками |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
+ |
1 раз на рік |
Спостереження, вивчення документації, анкетування |
довідка |
|
застосування педагогічними працівниками освітніх
технологій, спрямованих на формування
ключових компетентностей і наскрізних умінь здобувачів освіти |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
1 раз на рік |
Спостереження, вивчення документації, анкетування |
Довідка, наказ |
|
участь педагогічних працівників у формуванні та реалізації індивідуальних освітніх траєкторій для здобувачів освіти з ООП |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
+ |
3 рази на рік |
Спостереження, вивчення документації, анкетування |
наказ |
|
створення або
використання освітніх ресурсів, власних сайтів, програм |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
1 раз на рік |
Спостереження, аналіз |
довдка |
|
надання
методичної допомоги колегам |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
1 раз на рік |
спостереження |
інформація |
|
ведеться
відповідно до вимог необхідне планування роботи |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
щоденно |
вивчення документації |
Довідка, наказ(за потреби) |
|
веде необхідну документацію |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
щоденно |
вивченн |
Довідка, наказ(за потреби) |
|
я документації, |
|||||||||||
Забезпечує комфортне
перебування дітей у закладі |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
+ |
1 раз на рік |
Спостереження, вивчення документації, анкетування |
Довідка, наказ |
|
Управлінські
процеси закладу дошкільної освіти
Відповідальний за контроль |
Періодичність
оцінювання |
Методи збору інформації |
Форма узагальнення
інформації |
|||||||
|
Керівник закладу |
Вихователь-методист |
Вихователі |
Сестра медична |
Завідуючий
господарством |
|
Батьки, громадськість |
|
|
|
стратегія розвитку закладу дошкільної освіти відповідає особливостям і умовам його діяльності (тип закладу, мова навчання, формування контингенту здобувачів дошкільної освіти, обсяг та джерела фінансування) |
+ |
|
|
|
|
|
+ |
1 раз на рік та за потреби при внесенні змін |
Вивчення документації анкетування |
Довідка до щорічного звіту керівника |
працівники закладу дошкільної освіти та батьки
здобувачів дошкільної освіти залучаються до розроблення пла ну роботи закладу освіти; |
+ |
|
|
|
|
|
+ |
1раз на рік |
Вивчення документаціїанкетування |
Довідка до щорічного звіту керівника |
У закладі дошкільної освіти сформована й функціонує внутрішня
система забезпечення якості освіти |
+ |
|
|
|
|
|
+ |
1раз на рік та при внесенні змін |
Вивчення документаціїанкетування |
Довідка до щорічного звіту керівника |
у закладі дошкільної
освіти здійснюється систематичний аналіз функціонування внутрішньої системи забезпечення
якості освіти |
+ |
|
|
|
|
|
+ |
1раз на рік |
Спостереження, аналіз, вивчення документаціїанкетування |
Довідка до щорічного звіту керівника |
керівник закладу дошкільної освіти сприяє створенню
психологічно комфортного середовища |
+ |
|
+ |
|
|
|
+ |
1раз на рік |
анкетування |
Довідка до щорічного звіту керівника |
працівники та батьки здобувачів дошкільної освіти
задоволені загальним кліматом стосунків у закладі |
+ |
|
+ |
|
|
|
+ |
1раз на рік |
анкетування |
Довідка до щорічного звіту керівника |
заклад дошкільної освіти забезпечує змістовне
наповнення та вчасне оновлення інформаційних ресурсів закладу (інформаційні стенди,
сайт закладу дошкільної освіти інформація на сайті засновника |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
1раз на місяць за при потребі |
Спостереження, аналіз, анкетування |
Довідка до щорічного звіту керівника |
у закладі дошкільної освіти укомплектовано кадровий
склад(наявність/відсутність вакансій); |
+ |
|
|
|
|
|
|
1 раз на рік та за потреби |
аналіз |
Довідка до щорічного звіту керівника |
керівник закладу дошкільної освіти застосовує заходи матеріального
та морального заохочення до педагогічних працівників з метою підвищення якості
освітньої діяльності,саморозвитку |
+ |
|
|
|
|
|
+ |
1 раз на рік та за потреби |
Вивчення документаціїанкетування |
Довідка до щорічного звіту керівника |
працівники вважають, що їх права у закладі дошкільної
освіти не порушуються |
+ |
|
+ |
|
|
|
|
1 раз на рік та при порушеннях та за потреби |
анкетування |
Довідка до щорічного звіту керівника |
батьки здобувачів дошкільної освіти вважають, що права
їх дітей в закладі дошкільної освіти не порушуються |
+ |
|
+ |
|
|
|
+ |
1 раз на рік та при порушеннях та за потреби |
анкетування |
Довідка до щорічного звіту керівника |
керівництво закладу дошкільної освіти створює умови для
розвитку громадського самоврядування |
+ |
|
+ |
|
|
|
+ |
1 раз на рік |
Спостереження, аналіз, анкетування |
Довідка до щорічного звіту керівника |
встановлено режим роботи закладу дошкільної освіти, який відповідає
вимогам учасникам освітнього процесу |
+ |
|
+ |
|
|
|
+ |
1 раз на рік |
Вивчення документації |
Довідка до щорічного звіту керівника |
керівник закладу забезпечує реалізацію заходів щодо
формування академічної доброчесності та протидії фактам її порушення |
+ |
|
+ |
|
|
|
+ |
1 раз на рік та при порушеннях та за потреби |
Спостереження, анкетування |
Довідка до щорічного звіту керівника |