Впроваджуємо Професійний стандарт
«Вихователь
закладу дошкільної освіти»
ІК-компетентність
педагога
Опитувальник
Інструкція. Поставте собі бали
навпроти кожного сервісу чи застосунку у потрібному стовпчику. За відповідь
«Часто використовую» поставте 2 бали; за відповідь «Іноді використовую» - 1
бал; за відповідь «Не використовую» - 0 балів. За кожен уписаний сервіс чи
застосунок (власні варіанти) додайте собі по 2 бали. Обчисліть загальну суму
балів.
ПІБ педагога
__________________________________________________
№
п/п |
Сервіси
та застосунки |
Не
використовую |
Іноді
використовую |
Часто
використовую |
1 |
Google-пошук або
інші сервіси для пошуку інформації в інтернеті |
|
|
|
2 |
Електронна
пошта |
|
|
|
3 |
Інтернет-форуми |
|
|
|
4 |
Особистий
сайт або блог |
|
|
|
5 |
Соціальні
мережі |
|
|
|
6 |
Чати
й месенджери |
|
|
|
7 |
Miсrosoft Word або інший текстовий редактор |
|
|
|
8 |
Miсrosoft Excel
або інший табличний процесор |
|
|
|
9 |
Miсrosoft PowerPoint
або інший застосунок для роботи з презентаціями |
|
|
|
10 |
Canva або інший
застосунок для графічного дизайну |
|
|
|
11 |
Хмарні
сервіси: · Google-диск |
|
|
|
12 |
· Google-форми |
|
|
|
13 |
· Клас |
|
|
|
14 |
· Календар |
|
|
|
15 |
· Документи |
|
|
|
16 |
· Презентації |
|
|
|
17 |
· Таблиці |
|
|
|
18 |
Іcecream Video Editor, Windows Movie Maker або інші
відеоредактори |
|
|
|
19 |
ZOOM, Skype або інші сервіси для дистанційного
зв’язку |
|
|
|
20 |
Електронні
дидактичні засоби: · Демонстраційні
матеріали |
|
|
|
21 |
· Ігри та вправи |
|
|
|
22 |
· Навчальне
відео |
|
|
|
23 |
Інтерактивна
дошка |
|
|
|
24 |
Дистанційні
курси для самоосвіти |
|
|
|
25 |
Впишіть
власні варіанти: ·
|
|
|
|
|
· |
|
|
|
|
·
|
|
|
|
|
·
|
|
|
|
|
Загальна
кількість балів |
|
|
|
КЛЮЧ:
· 40 балів і вище
– високий рівень ІК-компетентності педагога. Використовує в освітньому процесі
електронні дидактичні засоби, мережеві ресурси, хмарні сервіси, веде електронні
документи, активно спілкується за допомогою різних застосунків із колегами й
батьками вихованців;
· 20-39 балів –
достатній рівень ІК-компетентності педагога. Використовує в освітньому процесі електронні
дидактичні засоби, фрагментарно застосовує хмарні сервіси та мережеві ресурси
для професійної діяльності, спілкується в месенджерах із колегами й батьками
вихованців;
· менше 20 балів –
низький рівень ІК-компетентності педагога. Використовує ІКТ час від часу,
переважно для пошуку інформації чи спілкування колегами й батьками вихованців.
ВИСНОВКИ: