ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                       Наказ директора від _12.09 2023____ №_                                                                                                                                         

 

 

 

 

 

 

ПЛАН РОБОТИ

робочої групи з проведення комплексного самооцінювання

освітніх і управлінських процесів  закладу дошкільної освіти

 №5 «Золотий ключик»

  


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п/п

Зміст роботи

Термін

виконання

Відповідальні

Примітка

про виконання

Напрям самооцінювання «Освітнє середовище ЗДО» 2024-2025 н. р.

1.

Опрацювати Методичні рекомендації ДСЯО з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у ЗДО та Положення про внутрішню систему забезпе-чення якості освіти у Рокитнівському ЗДО. Вивчення критеріїв та індикаторів для самооцінювання за напрямом «Освітнє середовище ЗДО»

Серпень-вересень

Члени робочої групи

 

2.

Планування методів збору інформації, інструментів та джерел отримання інформації    (опитування, спостереження, вивчення документації, моніторинг, аналіз даних та показників, які впливають на освітню діяльність ЗДО)

Вересень-жовтень

Члени робочої групи

 

3.

Добірка та погодження  змісту опитувальників та анкет відповідно до методичних рекомендацій ДСЯО. Використання матеріалів Порадника для директора щодо створення ВСЗЯО у ЗДО.

Жовтень

Керівник робочої групи

 

4.

Організація опитування серед педагогічних працівників, батьків за напрямом «Освітнє середовище ЗДО» та аналіз результатів опитування.

Жовтень-листопад

Члени робочої групи

 

5.

Проведення самоаналізу діяльності ЗДО за напрямом «Освітнє середовище». Прийняття рішень щодо виявлених проблем за результатами опитування та анкетування, спостереження за освітнім середовищем. 

Листопад-грудень

 

 

 

Члени робочої групи

 

6.

Моніторинг  освітнього середовища у ЗДО. Завдання на ІІ півріччя.

Січень

Члени робочої групи

 

7.

Спостереження за зміцненням освітнього середовища у ЗДО.

Січень-березень

Члени робочої групи

 

8.

Узагальнення результатів самооцінювання освітніх і управлінських процесів за напрямом «Освітнє середовище ЗДО». Складання та оформлення довідки-звіту з використанням технології SWOT-аналізу (визначення сильних та слабких сторін в організації освітнього середовища ЗДО)

Квітень

Керівник робочої групи,

члени творчої групи

 

9.

Підготовка та проведення педагогічної ради за результатами комплексного самооцінювання освітніх та управлінських процесів ЗДО.
Прийняття управлінських рішень щодо покращення стану освітнього середовища ЗДО та розробки проєкту Програми стратегічного розвитку ЗДО (Стратегії розвитку ЗДО) на 5 наступних років (ухвали педагогічної ради, накази директора)

Травень

Керівник робочої групи

 

Напрям самооцінювання «Здобувачі дошкільної освіти. Забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного

віку, набуття нею життєвого соціального досвіду» 2026-2027н.р.

1.

Опрацювання Методичних рекомендацій ДСЯО з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у ЗДО та Положення про внутрішню систему забезпе-чення якості освіти у  ЗДО. Вивчення критеріїв та індикаторів для самооцінювання за напрямом «Здобувачі дошкільної освіти».

Червень

Члени робочої групи

 

2.

Розроблення інструментарію для здійснення моніторингу сформованих компетентностей дітей різних вікових категорій відповідно до Освітньої програми закладу та вимог оновленого Базового компоненту дошкільної освіти (2021). Ухвалення інструментарію на настановній педагогічній раді.

Червень-липень

 

 

3.

Планування методів збору інформації, інструментів та джерел отримання інформації    (опитування, спостереження, вивчення документації, моніторинг, аналіз даних та показників, які впливають на освітню діяльність ЗДО)

Вересень

Члени робочої групи

 

4.

Добірка та погодження  змісту опитувальників та анкет відповідно до методичних рекомендацій ДСЯО. Використання матеріалів Порадника для директора щодо створення ВСЗЯО у ЗДО.

Вересень

Керівник робочої групи

 

5.

Проведення вступної педагогічної діагностики рівнів розвитку дітей різних вікових категорій на початок навчального року відповідно до розроблених критеріїв оцінювання дітей. Заповнення Протоколів оцінювання рівнів розвитку дітей. Самоаналіз.

Вересень 3-4 тижд.

Педагогічні працівники усіх вікових груп 

 

6.

Проведення вступного моніторингу якості освіти з узагальненням результатів педагогічної діагностики. Занесення даних Протоколів у програму та виведення результатів оцінювання рівнів розвитку дітей на початок навчального року. 

Жовтень

Вихователь-методист

 

7.

Складання довідки за результатами моніторингу з винесенням рекомендацій щодо покращення освітньої діяльності з дітьми та виконання вимог програми до кінця навчального року.

Жовтень

Вихователь-методист

 

8.

Організація опитування серед педагогічних працівників, батьків за напрямом «Здобувачі дошкільної освіти» та аналіз результатів опитування.

Жовтень-листопад

Члени робочої групи

 

9.

Проведення самоаналізу діяльності ЗДО за напрямом «Здобувачі дошкільної освіти». Прийняття рішень щодо виявлених проблем за результатами опитування та анкетування, вступної педагогічної діагностики рівнів розвитку дітей. 

Листопад

 

 

 

Члени робочої групи

 

10

Збір інформації (вивчення документації: розпорядку дня, календарних планів педагогів; спостереження за організацією життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти тощо; тематичне та комплексне вивчення стану освітнього процесу у вікових групах;

спостереження за освітнім процесом, аналіз проведення різних видів та типів занять та інших форм роботи з дітьми на реалізацію програмових завдань.

Листопад-квітень

Директор, вихователь-методист,

члени робочої групи

 

11

Проведення підсумкового моніторингу сформованості компетентностей здобувачів дошкільної освіти відповідно до розроблених критеріїв оцінювання за кожним освітнім напрямом БКДО та освітньої програми ЗДО.

Квітень-травень

Педагогічні працівники усіх вікових груп,

вихователь-методист

 

12

Узагальнення результатів самооцінювання за напрямом «Здобувачі дошкільної освіти». Складання та оформлення довідки-звіту з використанням технології SWOT-аналізу (визначення сильних та слабких сторін в організації процесу та формуванні компетентностей дошкільників з різних освітніх напрямів БКДО та освітньої програми ЗДО).

Травень

Керівник робочої групи,

члени творчої групи

 

13

Підготовка та проведення педагогічної ради за результатами комплексного самооцінювання освітніх та управлінських процесів ЗДО.
Прийняття управлінських рішень щодо покращення стану освітнього процесу у ЗДО, виконання вимог БКДО та освітньої програми, формування компетентностей здобувачів дошкільної освіти. Ухвалення рішення щодо підготовки проєкту Програми стратегічного розвитку ЗДО (Стратегії розвитку ЗДО) на 5 наступних років.

Травень

Керівник робочої групи

 

14

Оприлюднення результатів моніторингу якості дошкільної освіти на сайті  ЗДО.

Травень

Вихователь-методист

 

Напрям самооцінювання

«Фахова діяльність педагогічних працівників» 2023 - 2024 н.р

1.

Ознайомлення з критеріями та індикаторами самооцінювання освітніх і управлінських процесів за напрямом «Фахова діяльність педагогічних працівників закладу дошкільної освіти»

Грудень

Члени робочої групи

 

2.

Планування методів збору інформації, інструментів та джерел отримання інформації    (опитування, спостереження, вивчення документації, анкетування)

Грудень

Члени робочої групи

 

3.

Добірка та погодження  змісту   матеріалів Порадника для директора щодо створення ВСЗЯО у ЗДО з метою використання у роботі групи готових у пораднику матеріалів (опитувальників, анкет тощо).

Грудень-січень

Керівник робочої групи

 

4.

Організація опитування серед педагогічних працівників та батьків за напрямом «Фахова діяльність педагогічних працівників ЗДО» та аналіз результатів опитування.

Січень-квітень

Члени робочої групи

 

5.

Спостереження за діяльністю педагогічних працівників та виконанням ними посадових обов’язків.

Січень-квітень

Члени робочої групи

 

6.

Узагальнити підсумки атестації педагогічних працівників у навчальному році. Складання довідки за результатами вивчення професійної діяльності педагогічних працівників, які атестуються.

Березень

Керівник робочої групи

 

7.

Проведення самоаналізу діяльності ЗДО за напрямом «Фахова діяльність педагогічних працівників ЗДО». Прийняття рішень щодо виявлених проблем за результатами опитування та анкетування, спостереження за діяльністю педагогічних працівників. 

Квітень

 

 

 

Члени робочої групи

 

8.

Узагальнення результатів самооцінювання освітніх і управлінських процесів за напрямом «Фахова діяльність педагогічних працівників ЗДО». Складання та оформлення довідки-звіту з використанням технології SWOT-аналізу (визначення сильних та слабких сторін у фаховій діяльності педагогічних працівників ЗДО)

Квітень

Керівник робочої групи,

члени творчої групи

 

9.

Підготовка та проведення педагогічної ради за результатами комплексного самооцінювання освітніх та управлінських процесів ЗДО.
Прийняття управлінських рішень щодо покращення стану освітнього середовища ЗДО та розробки проєкту Програми стратегічного розвитку ЗДО (Стратегії розвитку ЗДО) на 5 наступних років (ухвали педагогічної ради, накази директора)

 

Травень

Керівник робочої групи

 

Напрям самооцінювання

«Управлінські процеси закладу дошкільної освіти» 2025 -2026 н.р.

1.

Ознайомлення з критеріями та індикаторами самооцінювання освітніх і управлінських процесів за напрямом «Управлінські процеси закладу дошкільної освіти».

Січень

Члени робочої групи

 

2.

Планування методів збору інформації, інструментів та джерел отримання інформації    (опитування, спостереження, вивчення документації, анкетування)

Січень

Члени робочої групи

 

3.

Розроблення опитувальників, анкет та узгодження їх змісту відповідно до методичних рекомендацій ДСЯО. Добірка та погодження  змісту   матеріалів Порадника для директора щодо створення ВСЗЯО у ЗДО з метою використання у роботі групи готових у пораднику матеріалів. 

Січень-лютий

Керівник робочої групи

 

4.

Організація опитування серед педагогічних працівників та батьків за напрямом «Управлінські процеси закладу дошкільної освіти» та аналіз результатів опитування.

Січень-травень

Члени робочої групи

 

7.

Опрацювання накопичених матеріалів та здійснення самоаналізу за напрямом «Управлінські процеси закладу дошкільної освіти» з визначенням рівня освітньої діяльності закладу освіти за напрямом даним напрямом. 

Квітень-травень

 

 

 

Члени робочої групи

 

8.

Узагальнення результатів самооцінювання освітніх і управлінських процесів за напрямом «Управлінські процеси закладу дошкільної освіти». Складання та оформлення довідки-звіту з використанням технології SWOT-аналізу (визначення сильних та слабких сторін в управлінській діяльності ЗДО).

Травень

Керівник робочої групи,

члени творчої групи

 

9.

Підготовка та проведення педагогічної ради за результатами комплексного самооцінювання освітніх та управлінських процесів ЗДО.
Прийняття управлінських рішень щодо управлінської діяльності ЗДО та розробки проєкту Програми стратегіч-ного розвитку ЗДО  на 5 наступних років (ухвали педагогічної ради, накази директора)

Травень

Керівник робочої групи

 

 

 

СХВАЛЕНО                                                                                     

Протокол засідання                                                               

педагогічної ради №

від  _______________