ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора від _12.09 2023____
№_
ПЛАН РОБОТИ
робочої групи з проведення комплексного самооцінювання
освітніх і управлінських процесів закладу дошкільної освіти
№5 «Золотий ключик»
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
Примітка про виконання |
|
Напрям самооцінювання «Освітнє середовище ЗДО» 2024-2025 н. р. |
|||||
1. |
Опрацювати Методичні рекомендації ДСЯО з питань формування
внутрішньої системи забезпечення якості освіти у ЗДО та Положення про
внутрішню систему забезпе-чення якості освіти у Рокитнівському ЗДО. Вивчення
критеріїв та індикаторів для самооцінювання за напрямом «Освітнє середовище ЗДО» |
Серпень-вересень |
Члени робочої групи |
|
|
2. |
Планування методів збору інформації, інструментів та джерел
отримання інформації (опитування,
спостереження, вивчення документації, моніторинг, аналіз даних та показників,
які впливають на освітню діяльність ЗДО) |
Вересень-жовтень |
Члени робочої групи |
|
|
3. |
Добірка та погодження
змісту опитувальників та анкет відповідно до методичних рекомендацій
ДСЯО. Використання матеріалів Порадника для директора щодо створення ВСЗЯО у
ЗДО. |
Жовтень |
Керівник робочої групи |
|
|
4. |
Організація опитування серед педагогічних працівників,
батьків за напрямом «Освітнє середовище ЗДО» та аналіз результатів
опитування. |
Жовтень-листопад |
Члени робочої групи |
|
|
5. |
Проведення самоаналізу діяльності ЗДО за напрямом «Освітнє
середовище». Прийняття рішень щодо виявлених проблем за результатами
опитування та анкетування, спостереження за освітнім середовищем. |
Листопад-грудень |
Члени робочої групи |
|
|
6. |
Моніторинг
освітнього середовища у ЗДО. Завдання на ІІ півріччя. |
Січень |
Члени робочої групи |
|
|
7. |
Спостереження за зміцненням освітнього середовища у ЗДО. |
Січень-березень |
Члени робочої групи |
|
|
8. |
Узагальнення результатів самооцінювання освітніх і
управлінських процесів за напрямом «Освітнє середовище ЗДО». Складання та
оформлення довідки-звіту з використанням технології SWOT-аналізу (визначення
сильних та слабких сторін в організації освітнього середовища ЗДО) |
Квітень |
Керівник робочої групи, члени творчої групи |
|
|
9. |
Підготовка та проведення педагогічної ради за результатами
комплексного самооцінювання освітніх та управлінських процесів ЗДО. |
Травень |
Керівник робочої групи |
|
|
Напрям самооцінювання
«Здобувачі дошкільної освіти. Забезпечення всебічного
розвитку дитини дошкільного віку, набуття нею життєвого соціального досвіду» 2026-2027н.р. |
|||||
1. |
Опрацювання Методичних рекомендацій ДСЯО з питань
формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у ЗДО та Положення
про внутрішню систему забезпе-чення якості освіти у ЗДО. Вивчення критеріїв та індикаторів для
самооцінювання за напрямом «Здобувачі
дошкільної освіти». |
Червень |
Члени робочої групи |
|
|
2. |
Розроблення інструментарію для здійснення моніторингу
сформованих компетентностей дітей різних вікових категорій відповідно до
Освітньої програми закладу та вимог оновленого Базового компоненту дошкільної
освіти (2021). Ухвалення інструментарію на настановній педагогічній раді. |
Червень-липень |
|
|
|
3. |
Планування методів збору інформації, інструментів та джерел
отримання інформації (опитування,
спостереження, вивчення документації, моніторинг, аналіз даних та показників,
які впливають на освітню діяльність ЗДО) |
Вересень |
Члени робочої групи |
|
|
4. |
Добірка та погодження
змісту опитувальників та анкет відповідно до методичних рекомендацій
ДСЯО. Використання матеріалів Порадника для директора щодо створення ВСЗЯО у
ЗДО. |
Вересень |
Керівник робочої групи |
|
|
5. |
Проведення вступної педагогічної діагностики рівнів
розвитку дітей різних вікових категорій на початок навчального року
відповідно до розроблених критеріїв оцінювання дітей. Заповнення Протоколів
оцінювання рівнів розвитку дітей. Самоаналіз. |
Вересень 3-4 тижд. |
Педагогічні працівники усіх вікових
груп |
|
|
6. |
Проведення
вступного моніторингу якості освіти з узагальненням результатів педагогічної
діагностики. Занесення даних Протоколів у програму та виведення результатів
оцінювання рівнів розвитку дітей на початок навчального року. |
Жовтень |
Вихователь-методист |
|
|
7. |
Складання
довідки за результатами моніторингу з винесенням рекомендацій щодо покращення
освітньої діяльності з дітьми та виконання вимог програми до кінця
навчального року. |
Жовтень |
Вихователь-методист |
|
|
8. |
Організація опитування серед педагогічних працівників,
батьків за напрямом «Здобувачі дошкільної освіти» та аналіз результатів
опитування. |
Жовтень-листопад |
Члени робочої групи |
|
|
9. |
Проведення самоаналізу діяльності ЗДО за напрямом
«Здобувачі дошкільної освіти». Прийняття рішень щодо виявлених проблем за
результатами опитування та анкетування, вступної педагогічної діагностики
рівнів розвитку дітей. |
Листопад |
Члени робочої групи |
|
|
10 |
Збір інформації (вивчення документації: розпорядку дня,
календарних планів педагогів; спостереження за організацією життєдіяльності
здобувачів дошкільної освіти тощо; тематичне та комплексне вивчення стану
освітнього процесу у вікових групах; спостереження за освітнім процесом, аналіз проведення
різних видів та типів занять та інших форм роботи з дітьми на реалізацію
програмових завдань. |
Листопад-квітень |
Директор,
вихователь-методист, члени робочої групи |
|
|
11 |
Проведення підсумкового моніторингу сформованості
компетентностей здобувачів дошкільної освіти відповідно до розроблених
критеріїв оцінювання за кожним освітнім напрямом БКДО та освітньої програми
ЗДО. |
Квітень-травень |
Педагогічні
працівники усіх вікових груп, вихователь-методист |
|
|
12 |
Узагальнення результатів самооцінювання за напрямом
«Здобувачі дошкільної освіти». Складання та оформлення довідки-звіту з
використанням технології SWOT-аналізу (визначення сильних та слабких сторін в
організації процесу та формуванні компетентностей дошкільників з різних
освітніх напрямів БКДО та освітньої програми ЗДО). |
Травень |
Керівник робочої групи, члени творчої групи |
|
|
13 |
Підготовка та проведення педагогічної ради за результатами
комплексного самооцінювання освітніх та управлінських процесів ЗДО. |
Травень |
Керівник робочої групи |
|
|
14 |
Оприлюднення результатів моніторингу якості дошкільної
освіти на сайті ЗДО. |
Травень |
Вихователь-методист |
|
|
Напрям самооцінювання «Фахова діяльність педагогічних працівників» 2023 - 2024 н.р |
|||||
1. |
Ознайомлення з критеріями та індикаторами самооцінювання
освітніх і управлінських процесів за напрямом «Фахова діяльність педагогічних працівників
закладу дошкільної освіти» |
Грудень |
Члени робочої групи |
|
|
2. |
Планування методів збору інформації, інструментів та джерел
отримання інформації (опитування,
спостереження, вивчення документації, анкетування) |
Грудень |
Члени робочої групи |
|
|
3. |
Добірка та погодження
змісту матеріалів Порадника для директора
щодо створення ВСЗЯО у ЗДО з метою використання у роботі групи готових у
пораднику матеріалів (опитувальників, анкет тощо). |
Грудень-січень |
Керівник робочої групи |
|
|
4. |
Організація опитування серед педагогічних працівників та
батьків за напрямом «Фахова діяльність педагогічних працівників ЗДО» та
аналіз результатів опитування. |
Січень-квітень |
Члени робочої групи |
|
|
5. |
Спостереження за діяльністю педагогічних працівників та
виконанням ними посадових обов’язків. |
Січень-квітень |
Члени робочої групи |
|
|
6. |
Узагальнити
підсумки атестації педагогічних працівників у навчальному році. Складання
довідки за результатами вивчення професійної діяльності педагогічних
працівників, які атестуються. |
Березень |
Керівник робочої групи |
|
|
7. |
Проведення самоаналізу діяльності ЗДО за напрямом «Фахова
діяльність педагогічних працівників ЗДО». Прийняття рішень щодо виявлених
проблем за результатами опитування та анкетування, спостереження за
діяльністю педагогічних працівників. |
Квітень |
Члени робочої групи |
|
|
8. |
Узагальнення результатів самооцінювання освітніх і
управлінських процесів за напрямом «Фахова діяльність педагогічних
працівників ЗДО». Складання та оформлення довідки-звіту з використанням
технології SWOT-аналізу
(визначення сильних та слабких сторін у фаховій діяльності педагогічних
працівників ЗДО) |
Квітень |
Керівник робочої групи, члени творчої групи |
|
|
9. |
Підготовка та проведення педагогічної ради за результатами
комплексного самооцінювання освітніх та управлінських процесів ЗДО. |
Травень |
Керівник робочої групи |
|
|
Напрям самооцінювання «Управлінські процеси закладу дошкільної освіти» 2025 -2026 н.р. |
|||||
1. |
Ознайомлення з критеріями та індикаторами самооцінювання
освітніх і управлінських процесів за напрямом «Управлінські процеси закладу
дошкільної освіти». |
Січень |
Члени робочої групи |
|
|
2. |
Планування методів збору інформації, інструментів та джерел
отримання інформації (опитування,
спостереження, вивчення документації, анкетування) |
Січень |
Члени робочої групи |
|
|
3. |
Розроблення опитувальників, анкет та узгодження їх змісту
відповідно до методичних рекомендацій ДСЯО. Добірка та погодження змісту матеріалів Порадника для директора
щодо створення ВСЗЯО у ЗДО з метою використання у роботі групи готових у
пораднику матеріалів. |
Січень-лютий |
Керівник робочої групи |
|
|
4. |
Організація опитування серед педагогічних працівників та
батьків за напрямом «Управлінські процеси закладу дошкільної освіти» та
аналіз результатів опитування. |
Січень-травень |
Члени робочої групи |
|
|
7. |
Опрацювання накопичених матеріалів та здійснення
самоаналізу за напрямом «Управлінські процеси закладу дошкільної освіти» з
визначенням рівня освітньої діяльності закладу освіти за напрямом даним
напрямом. |
Квітень-травень |
Члени робочої групи |
|
|
8. |
Узагальнення результатів самооцінювання освітніх і
управлінських процесів за напрямом «Управлінські процеси закладу дошкільної
освіти». Складання та оформлення довідки-звіту з використанням технології SWOT-аналізу
(визначення сильних та слабких сторін в управлінській діяльності ЗДО). |
Травень |
Керівник робочої групи, члени творчої групи |
|
|
9. |
Підготовка та проведення педагогічної ради за результатами
комплексного самооцінювання освітніх та управлінських процесів ЗДО. |
Травень |
Керівник робочої групи |
|
|
СХВАЛЕНО
Протокол засідання
педагогічної ради №
від _______________